Oppdatering 19. Mai 2021
Oppdateringen er foreløpig planlagt 19. mai med følgende endringer.
-
Driftsutstyr – Avvik:
- Kan velge å knytte avviket mot annet utstyr på lokaliteten, eventuelt annen kategori.
-
Arbeidsordre og avvik:
- Bedre visning av tilknyttet utstyr med serienummer
-
Ettersyn – Intervaller / Neste inspeksjon:
-
- Fixed (fast intervall) & Floating (flytende intervall) på ettersyn.
- Alle typer ettersyn kan nå spesifiseres som fixed eller flytende. Dette påvirker hvordan neste ettersyn beregnes.
- Alle ettersyn er som standard satt opp som floating.
- Ved å bruke fast intervall vil ettersynet komme på samme dato, uavhengig av når sist ettersyn ble utført. (F.eks. den 1. hver måned, hver mandag osv.)
- Fixed (fast intervall) & Floating (flytende intervall) på ettersyn.
-
Arbeidsordre:
- Arbeidsordre som er utført vises i kalender på utført dato og ikke datoen som var planlagt.
- ID-nummer på hver enkelt AO
- Fra oversikt over alle arbeidsordre -> Kalendervisning – Nå vises lokalitetsnavn AO er tilknyttet.
- AO kan opprettes fra kart når en er inne på et kartelement.
- Standard valg av deltakere/skal varsles på AO. Settes fra lokalitet/enhet.
-
Dashboard:
- Er lagt til filtrering på ‘sertifikat‘ på alle moduler i fra Dashboardet.
- Aquacom ‘husker‘ filtrering på søkefilteret på Offshore flåter og fartøy.
-
Meny -> Administrasjon -> Lokaliteter:
- Valg om å filtrere på brakklagte lokaliteter for bedre oversikt.
Andre punkter for oppdatering i mai:
- Selskapets egen ID på flytekrager
- Selskapets egen ID på Ankerliner, ramme osv.
- Sende spesialprodukt til lager
- Historikk/graf for tilleggsfelt på utstyr.
- Driftsutstyr med SFI Gruppe – Det er nå mulig å knytte dokumenter på gruppenivå og ikke kun til utstyr.
Punkter utsatt til oppdatering i juni:
- Åpne AO kan vises i kart – Antall avvik pr. kartelement
- Fortøyningskomponenter som har tilknyttet sertifikat fra «Bibliotek for fortøyningskomponenter» vil også vise selve sertifikat/batch-nummer.