Oppdatering for Januar
Aquacom er oppdatert 30.01.23
Notposeoversikt
- Flere sorteringsmuligheter når en trykker på kolonne
Aquacom App
- Vår løsning for mobil med offline funksjoner har fått nye funksjoner
- Manuelt ettersyn kan startes fra App
- Justering av Dashboard
- Det er også gjort justeringer generelt i kalender og sjekklister ved bruk av mobil
Angre kassering av utstyr
- Det er nå mulig å angre kassering av utstyr som flyter, nøter og spesialprodukt.
Tidligere har dette kun vært mulig for driftsutstyr
Booking
- Ny rolle «Booking ansvarlig»
- For å ha tilgang til Booking-modul må en nå ha denne rollen.
- Ingen andre roller vil gi tilgang til Booking-modul
- Ta kontakt med Support får å sette denne tilgangen på brukere.
- Ny rapport «Utstyrsmangel»
- Gir deg oversikt over type og mengde av utstyr en mangler i en produksjonsplan.
- Kommentarfelt ved valg av utstyr
- I tillegg er det flere endringer som valg av utstyr og redigering enda enklere
Kart – Selskapsnivå
- Nå er også AIS og Fiskehelse lagt til i kartet over alle lokaliteter slik som det er på lokalitetsnivå
Driftsutstyr – Utstyrskategori
- På driftsutstyr kan en nå tilpasse listen for «Utstyrskategori» til hvert enkelt selskap
- Selskapet kan ta bort og legge til utstyrskategorier i listen
Diverse rettinger
- Mellomleder manglet enkelte tilganger
- Formattering av fet skrift osv. i sjekklistemal vises nå i sjekkliste
- Justeringer i ukesrapport på epost – Enkelte ettersyn kom ikke med i rapport
- Linjeskift i beskrivelse av AO er nå mulig
- Lesestatus for prosedyrer er rettet
- «Sist innlogget» dato viste ikke siste dato riktig. Dette er nå rettet.
- Feil rettet for enkelte som fikk «No access» på driftsutstyr i Storage-modul
- Oversikt over avvik kom ikke frem ved bruk av mobil