Oppdatering for Januar

Aquacom er oppdatert 30.01.23

Notposeoversikt

  • Flere sorteringsmuligheter når en trykker på kolonne

Aquacom App

  • Vår løsning for mobil med offline funksjoner har fått nye funksjoner
    • Manuelt ettersyn kan startes fra App
    • Justering av Dashboard
  • Det er også gjort justeringer generelt i kalender og sjekklister ved bruk av mobil

Angre kassering av utstyr

  • Det er nå mulig å angre kassering av utstyr som flyter, nøter og spesialprodukt.
    Tidligere har dette kun vært mulig for driftsutstyr

Booking

  • Ny rolle «Booking ansvarlig»
    • For å ha tilgang til Booking-modul må en nå ha denne rollen.
    • Ingen andre roller vil gi tilgang til Booking-modul
    • Ta kontakt med Support får å sette denne tilgangen på brukere.
  • Ny rapport «Utstyrsmangel»
    • Gir deg oversikt over type og mengde av utstyr en mangler i en produksjonsplan.
  • Kommentarfelt ved valg av utstyr
  • I tillegg er det flere endringer som valg av utstyr og redigering enda enklere

Kart – Selskapsnivå

  • Nå er også AIS og Fiskehelse lagt til i kartet over alle lokaliteter slik som det er på lokalitetsnivå

Driftsutstyr – Utstyrskategori

  • På driftsutstyr kan en nå tilpasse listen for «Utstyrskategori» til hvert enkelt selskap
  • Selskapet kan ta bort og legge til utstyrskategorier i listen

Diverse rettinger

  • Mellomleder manglet enkelte tilganger
  • Formattering av fet skrift osv. i sjekklistemal vises nå i sjekkliste
  • Justeringer i ukesrapport på epost – Enkelte ettersyn kom ikke med i rapport
  • Linjeskift i beskrivelse av AO er nå mulig
  • Lesestatus for prosedyrer er rettet
  • «Sist innlogget» dato viste ikke siste dato riktig. Dette er nå rettet.
  • Feil rettet for enkelte som fikk «No access» på driftsutstyr i Storage-modul
  • Oversikt over avvik kom ikke frem ved bruk av mobil